Aftersales Services

Support department works from 09:00 am to 06:00 pm on workdays.
24/7
Issues solved by support department
- Get detailed information about products and services
- Get information about service term and payment
- Get instructions about adjustment settings of products and services
- Get instructions on customer system usage
- Receive complaints
- Бүтээгдэхүүн үйлчилгээний дэлгэрэнгүй мэдээлэл авах
- Үйлчилгээний хугацаа болон төлбөрийн талаарх мэдээлэл
- Бүтээгдэхүүн үйлчилгээний тохиргооны талаар болон засвар үйлчилгээний зааварчилгаа авах
- Хэрэглэгчийн системийн ажиллагаа болон зааварчилгаа авах
- Санал гомдол хүлээн авах зэрэг асуудлаар Тусламж үйлчилгээний албатай холбогдох боломжтой.
Issues solved by Technology and development department
- Check and solve any technical problems with products and services.
- Get technical guidance from professional engineers
- Inquiries regarding data center services and products
- Хэрэглэгчийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээ дээр гарсан асуудлуудыг техникийн талаас шалгуулах түүнийг шийдвэрлэх засварлах
- Техникийн заавар зөвлөмжийг мэргэжлийн инженерүүдээс авах
- Датацентрийн холбоотой бүтээгдэхүүн үйлчилгээний талаар