Aftersales Services

uilchilgee

Support department works from 09:00 am to 06:00 pm on workdays.

Issues solved by support department

  • Get detailed information about products and services
  • Get information about service term and payment
  • Get instructions about adjustment settings of products and services
  • Get instructions on customer system usage
  • Receive complaints

 

  • Бүтээгдэхүүн үйлчилгээний дэлгэрэнгүй мэдээлэл авах
  • Үйлчилгээний хугацаа болон төлбөрийн талаарх мэдээлэл
  • Бүтээгдэхүүн үйлчилгээний тохиргооны талаар болон засвар үйлчилгээний зааварчилгаа авах
  • Хэрэглэгчийн системийн ажиллагаа болон зааварчилгаа авах
  • Санал гомдол хүлээн авах зэрэг асуудлаар Тусламж үйлчилгээний албатай холбогдох боломжтой.

Issues solved by Technology and development department

  • Check and solve any technical problems with products and services.
  • Get technical guidance from professional engineers
  • Inquiries regarding data center services and products
  • Хэрэглэгчийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээ дээр гарсан асуудлуудыг техникийн талаас шалгуулах түүнийг шийдвэрлэх засварлах
  • Техникийн заавар зөвлөмжийг мэргэжлийн инженерүүдээс авах
  • Датацентрийн холбоотой бүтээгдэхүүн үйлчилгээний талаар